Facebook

Twitter

Tuesday 23 December 2014

Ντε Βινσέντι: «Ο Μέσι κράτησε την υπόσχεση του»


Στον ΑΠΟΕΛ περιμένουν πως και πως την αγωνιστική ανάκαμψη του Τόμας Ντε Βινσέντι.

Ο Αργεντινός δεν πρόσφερε σχεδόν τίποτα στο 1ο μισό του πρωταθλήματος. Ο Γιώργος Δώνης πιστεύει ότι με την επανέναρξη του πρωταθλήματος ο Ντε Βινσέντι θα ανεβάσει την απόδοση του και θα βοηθήσει την ομάδα του, όπως έγινε και την περσινή χρονιά.

Ο Ντε Βινσέντι παραχώρησε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην ιστοσελίδα goal.com.


Αναλυτικά:


Πώς είναι η θητεία σου στον ΑΠΟΕΛ;
«Όλα καλά. Εδώ το μόνο πράγμα που μας απασχολεί είναι το ποδόσφαιρο. Τα πάντα λειτουργούν άψογα, πληρωνόμαστε στην ώρα μας και υπάρχει πολύ καλή οργάνωση γενικά. Η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι μια μεγάλη πρόκληση για κάθε παίκτη και εδώ στον ΑΠΟΕΛ μας δίνεται αυτή η ευκαιρία».

Πες μας τις εμπειρίες σου από την οικονομική κρίση στην Ελλάδα.

«Πέρασα δύσκολες στιγμές. Η κρίση ξεκίνησε το 2009 όμως κανείς δεν το κατάλαβε. Καθυστερούσαν να μας πληρώσουν 1-2 μήνες. Όμως καμία σχέση με την κρίση που υπήρξε στην Αργεντινή το 2001, κάποιοι άνθρωποι είχαν χάσει τη ζωή τους. Οι σύλλογοι στην Ελλάδα επηρεάστηκαν πάρα πολύ από την κρίση και αναγκάστηκαν να μειώσουν τους προϋπολογισμούς τους».

Τώρα όμως είναι όλα διαφορετικά. Κύπρος, ΑΠΟΕΛ, πρωταθλητές, το παιχνίδι με τη Μπαρτσελόνα. Πώς είναι όλα αυτά;
«Σχεδόν δεν μπορών να το πιστέψω. Όταν ήμουν στον Ολυμπιακό έγινε συμφωνία για να έρθω δανεικός στην Κύπρο για 6 μήνες όμως δεν περίμενα να έχω τέτοιες επιτυχίες. Όταν πήγαν στον ΑΠΟΕΛ, η ομάδα βρισκόταν 6 βαθμούς πίσω. Έπαιξα καλά, έβαλα κάποια κρίσιμα γκολ και βοήθησα την ομάδα για να πάρει το πρωτάθλημα. Στη συνέχεια επέστρεψα στον Ολυμπιακό όμως ο ΑΠΟΕΛ με ήθελε πολύ και πλήρωσε για να αποκτήσει τα δικαιώματα μου».

Πες μου μια ιστορία από τους αγώνες με τη Μπαρτσελόνα.
«Είχα πει του Μέσι να αλλάξουμε μπλούζες μετά τον αγώνα. Τον περίμενα μετά στη φισούνα όμως πέρασε και δεν σταμάτησε, νόμισα ότι με ξέχασε. Είχα στεναχωρηθεί κάπως. Πήγα μετά στα αποδυτήρια και μετά από λίγο με ειδοποίησαν ότι ο Μέσι περίμενε έξω από την πόρτα και έψαχνε τον παίκτη που φορούσε τον αριθμό 30, χάρηκα πάρα πολύ. Δεν ήξερε το όνομα μου όμως κράτησε την υπόσχεση του και το εκτιμώ πάρα πολύ».

Τι σκεφτόσασταν όταν είχατε απέναντι σας τα μεγάλα αστέρια της Μπαρτσελόνα;
«Για μένα το κίνητρο είναι το βασικό μου στοιχείο που έχω σαν παίκτης. Ήταν μια ευκαιρία για μας να αποδείξουμε τι αξίζουμε απέναντι στους καλύτερους παίκτες του κόσμου. Όταν θα αποχωρήσω από το ποδόσφαιρο θα θυμάμαι ότι αντιμετώπισα το Τσάβι και τον Ινιέστα».

Πως είναι το κυπριακό πρωτάθλημα;
«Το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Κύπρο ανεβαίνει κάθε χρόνο. Είναι μεγάλο κίνητρο η συμμετοχή στα ευρωπαϊκά κύπελλα. Έχω ακόμα δυο χρόνια συμβόλαιο, στη συνέχεια δεν ξέρω τι θα γίνει. Πάντως ο μεγάλος μου στόχος είναι να επιστρέψω στην Αργεντινή και να αγωνιστώ στην 1η κατηγορία, κάτι που δεν έχω πράξει μέχρι στιγμής».


24sports.com.cy

ΑΠΟΕΛ Fans TV